10 Φεβ 2008

Καλώς ήρθατε στο blog μου!

Είμαι μία αυτοδίδακτη δημιουργός κοσμημάτων από την Αθήνα. Τα χειροποίητα κοσμήματά μου βρίσκονται προς πώληση στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα στο Etsy, που ονομάζεται "The Princess Next Door". Επομένως αυτό το blog θα αφορά τα κοσμήματα που φτιάχνω. Αλλά όχι μόνο αυτά.Μου αρέσει επίσης τρελά ότι έχει να κάνει με τη διακόσμηση το σπιτιού. Έτσι όταν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον θα το μοιράζομαι εδώ μαζί σας.
Μου αρέσουν βέβαια, όπως στις περισσότερες γυναίκες, τα ρούχα και τα αξεσουάρ, έτσι αν δω κάτι πραγματικά καλό και κυρίως ευφάνταστο και χειροποίητο από μικρούς ανεξάρτητους δημιουργούς, θα το δημοσιεύω εδώ.
Αλλά όχι μόνο. Χειροτεχνίες, τέχνη, design, όμορφα χειροποίητα αντικείμενα, εικόνες, χρώματα κάθε μικρό πράγμα που μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε ξεχωριστοί ή να κάνει τον χώρο μας να δείχνει ομορφότερος ή μπορεί να κάνει μια στιγμή μέσα στην ημέρα μας πιο γλυκιά, μπορεί να βρει μια θέση εδώ.
Ελπίζω να το απολαύσετε όσο -πιστεύω- θα το απολαύσω κι εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: