11 Ιουν 2009

Υφασμάτινα σημαιάκια

Βρίσκω ότι τα υφασμάτινα σημαιάκια είναι ένα πολύ γοητευτικό διακοσμητικό αντικείμενο, όχι μόνο σαν περιστασιακή εορταστική διακόσμηση αλλά και σαν μόνιμο στοιχείο που μπορεί να δώσει χάρη και χρώμα σε έναν όχι και τόσο χαριτωμένο χώρο, εκτός από το παιδικό δωμάτιο που είναι ένα προφανές μέρος για να τα κρεμάσεις, έναν διάδρομο, μία κουζίνα, το εξωτερικό του σπιτιού. Για κάποιο λόγο φέρνει στο μυαλό μου καλοκαίρι και χαρούμενες στιγμές, κάτι που σίγουρα θα θέλατε να έχετε μέσα στο σπίτι σας. Πέρσι, έφτιαξα μία γιρλάντα με σημαιάκια σαν διακόσμηση βάπτισης στην εκκλησία όπου βαπτίσαμε τον δεύτερο γιο μου, στην πύλη αντί για την συνηθισμένη σύνθεση λουλουδιών. Μου άρεσε πολύ, αλλά φαίνεται ο φωτογράφος είχε διαφορετική γνώμη γιατί δεν υπάρχει ούτε μία φωτογραφία που να είναι ορατά τα σημαιάκια μου. Μπορώ όμως να σας δείξω κάποια άλλα. Τα δικά μου κρέμονται τώρα στο δωμάτιο των παιδιών στο καλοκαιρινό μας σπίτι.


Lottakind





jek in the box




Chez Larsson



Αν θέλετε να φτιάξετε τα δικά σας υφασμάτινα σημαιάκια κάντε κλικ εδώ για βήμα-βήμα οδηγίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: