7 Ιουλ 2010

Καρφίτσες

english text


Είδα αυτές τις υπέροχες καρφίτσες στο Daily Art Muse και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας.Η Linnie Mclarty, η σχεδιάστρια, προέρχεται από τις καλές τέχνες και βρίσκει την έμπνευσή της στην θαλάσσια ζωή, τα απολιθώματα και τα φυτά.




Αυτές οι καρφίτσες δεν έχουν στην πραγματικότητα καρφίτσα, το ύφασμα στριμώχνεται μέσα από την κεντρική τρύπα. Υπάρχει μία γκάμα διαφορετικών μεγεθών, με τη σειρά "bigger pleasures" να είναι αρκετά μεγάλες ώστε να φορεθούν από τις τολμηρές αλλά όλες είναι πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα, δεν νομίζετε;


1 σχόλιο:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Άμα είσαι τόσο όμορφη όσο αυτή η κοπελίτσα της φωτογραφίας ..κορίτσι μου και ..πιατέλα να φορέσεις σου πάει!Εγώ τώρα αν τη φορέσω θα νομίζουν οτι είναι η ..προέκταση του στήθους μου βρε παιδάκι μου! Πάντως όπως τη βλέπω επάνω της ..μου αρέσει πολύ!