21 Ιαν 2011

Σαββατοκύριακο, καιρός για χειροτεχνία

english text

Μία ακόμα εβδομάδα τελειώνει, υποθέτω ότι δεν είμαι η μόνη που ελπίζει να στριμώξει λίγη χειροτεχνία ανάμεσα σε όλα τα άλλα πράγματα που πρέπει να γίνουν μέσα στο Σαββατοκύριακο. Να λοιπόν δύο ιδέες για χειροτεχνίες που ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρουσες:

Μία τσάντα από βιβλίο


που βρήκα στο Country Living. Θα χρειαστείτε ένα βιβλίο, λίγο ύφασμα, ένα κουμπί, λίγη κορδέλα, ένα σετ χερούλια και τις οδηγίες.


Η δεύτερη ιδέα για χειροτεχνία είναι για όσους ράβουν, εγώ ακόμη να μάθω να ράβω (ίσως πρέπει να το προσθέσω στη λίστα με αυτά που πρέπει να κάνω μέσα στο 2011, είναι ακόμη Ιανουάριος) . Δεν φαίνεται πολύ δύσκολο, αν και έχω αποφασίσει να μην το λέω πια αυτό. Τίποτα δεν δείχνει πολύ δύσκολο μέχρι να αρχίσεις να το φτιάχνεις. 

Ένα φουλάρι


από πλεκτό ύφασμα που βρήκα στο Make it and Love it.


Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους, ακόμα κι αν δεν φτιάξετε ότι πρότεινα, φτιάξτε κάτι!



4 σχόλια:

Unknown είπε...

Ωραίες ιδέες!!! Ευχαριστώ πολύ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά τι οιδέα το βιβλίο τσάντα.. καλό ΣΚ φίλη μου.

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες!!!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι η τσάντα είναι φανταστική ιδέα. Και καλή αρχή με το ράψιμο. Εγώ το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να αρχίσω τον Φεβρουάριο :)