19 Οκτ 2012

Αγαπημένα από το ίντερνετ

english text 

Γεια χαρά σε όλους!

Σήμερα θα σας δείξω μερικά όμορφα πραγματάκια που βρήκα στο internet και θα ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας.

Πρώτα κουζίνες. Βρήκα αυτή την γλυκιά, όμορφη και ζεστή κουζίνα στο Rdeco.




Είναι οπωσδήποτε το στυλ που θέλω (σιγάααααα σιγάαααα) να πετύχω για την δική μου καινούργια κουζίνα. Ίσως να μου άρεσε τόσο πολύ γιατί κι εγώ έχω βάψει την δική μου κόκινη και γαλάζια.

Μία σειρά από πολύ διαφορετικές αλλά συγχρόνως παρόμοιες κουζίνες παρουσίασε το SF Girl by bay. Πιο αυστηρές σε στυλ, όχι τόσο πολύχρωμες, μόνο ασπρόμαυρες, αλλά εξίσου γοητευτικές και  με την ίδια αγάπη για τα παλιά αντικείμενα. Πρέπει να τις δείτε.



Αργότερα μία βεράντα διακοσμημένη για να γιορτάσει το φθινόπωρο που αναρτήθηκε στο Do Not Disturb This Groove τράβηξε την προσοχή μου. Παρατηρείστε πόσο καλά είναι διαλεγμένο το κάθε αντικείμενο και τοποθετημένο στην σωστή θέση.




Κι εδώ είναι άλλη μία φθινοπωρινή βεράντα από το Turnstyle Vogue, με όλα της τα ωραία χρώματα και τις λεπτομέρειες.



Δεν σου λένε και οι δύο ότι είναι ο πρόλογος για ένα ζεστό, φιλόξενο σπιτικό; Με κάνουν να νιώθω ακόμη πιο άσχημα για την δική μου παραμελημένη βεράντα.

Βρήκα την παρακάτω σύνθεση από παχύφυτα του There Was a Crooked House μια τόσο πρωτότυπη ιδέα να διακοσμήσεις ένα τραπέζι.




Έχετε διάθεση να φτιάξετε κάτι; Γιατί να μην ομορφύνετε κουτιά αποθήκευσης, φακέλους, συρτάρια κλπ, με αυτές τις κλειδαριές και ετικέττες που μπορείτε να τυπώσετε δωρεάν από το Just Something I Made



Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό το γλυκύτατο ξύλινο σκαμνάκι που έφτιαξαν οι Κερασόπιτες.




Δεν είναι η μπλογκόσφαιρα ένα μαγικό μέρος;


4 σχόλια:

Φανή είπε...

Ωραίες φωτογραφίες διάλεξες! Πολύ μου άρεσαν οι καρέκλες στην πρώτη φωτό. Διαφορετικές και τόσο ταιριαστές!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

elena είπε...

Τι όμορφες εικόνες, ειδικά η πρώτη είναι ονειρεμένη! Ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες και για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου! Θα τα λέμε...

___ είπε...

Όλες οι φωτό είναι πολύ όμορφες, αλλά αυτή η πρώτη κουζίνα είναι τέλεια!!!
Πολύ του γούστου μου και σε αρμονία με την περιοχή μας.
Εϋχομαι σύντομα να φτιάξεις κάτι ακόμη πιο όμορφο στο σπίτι σου -αν και λένε ότι το κόκκινο χρώμα ανοίγει την όρεξη :))

ανταλλακτικά κουζινών είπε...

Θα συμφωνήσω με την Marian, όμορφες φωτογραφίες αλλά η κουζίνα είναι εκπληκτική.