12 Οκτ 2012

Μάζεψα ελιές

english text

Χθες, για πρώτη φορά σε όλα αυτά τα χρόνια που περνάω μέρος από τις καλοκαιρινές μου διακοπές και κάποια Σαββατοκύριακα σ' αυτό το σπίτι, έπιασα μια σκάλα και μάζεψα ελιές. Υπάρχουν τέσσερα ελαιόδεντρα στον κήπο. Εγώ μάζεψα ελιές από το ένα από αυτά που ανήκει στην ποικιλία Καλαμών και κάνει ελιές και για λάδι και για το τραπέζι. Τις μάζεψα όσο είναι ακόμη πράσινες και θα ακολουθήσω μία εύκολη αλλά μακρά διαδικασία ώστε να γίνουν φαγώσιμες.





Ήταν ένα πρωινό με λιακάδα και δροσερό αεράκι, ησυχία και ηρεμία γύρω μου, και πραγματικά απόλαυσα αυτήν την δραστηριότητα που μου φάνηκε ευχάριστη και χαλαρωτική. Εύχομαι να απολαύσω εξίσου και τις ελίτσες μου όταν θα είναι έτοιμες και ότι θα βγουν πεντανόστιμες και δεν θα χρειαστεί να τις πετάξω στον κάλαθο των αχρήστων.
Προσαρμόζομαι μια χαρά στην ζωή της εξοχής, δεν νομίζετε;




3 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Και καλά κάνεις, που προσαρμόζεσαι με θετικό βλέμμα στη νέα πραγματικότητα! Είμαι βέβαιη ότι θα γίνουν πολύ πετυχημένες!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφη εικόνα!!!!!

Vivika είπε...

Μα είναι τόσο ωραίο να μαζεύεις ελιές! Υπέροχο το μπλογκ σου, χαίρομαι που σε βρίσκω!