19 Απρ 2013

Κάδρο με νέα χρήση

english text

Αποφάσισα να διακοσμήσω λίγο το τραπέζι μου γιατί για μήνες το μόνο που μπορούσες να βρεις πάνω του ήταν χαρτιά, παιχνίδια και το laptop. Έτσι συγκέντρωσα μερικά πραγματάκια για να φτιάξω μια μικρή σύνθεση αλλά δεν μπορούσα να αποφασίσω πάνω σε τι θα την τοποθετούσα. Έπρεπε να φτιάξω κάτι.





Αυτό το κάδρο κρεμόταν στον τοίχο του παλιού μου υπνοδωματίου. Ήταν στο σωστό στυλ και μέγεθος γι'αυτό που ήθελα να κάνω.




Βρήκα επίσης αυτό το χαριτωμένο πουά ύφασμα και δύο παλιά σεμέν.





Σιδέρωσα το ύφασμα καλά. Έβγαλα την εικόνα από το κάδρο και χρησιμοποίησα το χαρτόνι από πίσω για να κόψω το ύφασμα στο σωστό μέγεθος.



Γύρισα το κάδρο από την ανάποδη. Τοποθέτησα πρώτα τα δύο σεμέν και από πάνω το ύφασμα με την ανάποδη του μεριά προς τα πάνω.







Προσπάθησα να κρατήσω το ύφασμα όσο το δυνατόν πιο τεντωμένο και έβαλα το χαρτόνι πίσω.





Τώρα έχω μία βάση για να βάζω τα διακοσμητικά μου επάνω.









8 σχόλια:

marileni είπε...

Πολύ ωραία ιδέα,έγινε και πολύ όμορφο!!!!

Litsa είπε...

Τι όμορφο που έγινε! Το κίτρινο τελικά βρε παιδί μου είναι τόσο ανοιξιάτικο και καλοκαιρινό μαζί! Κουκλίστικο. Κι αυτά μικρά βανάκια, τα λάτρεψα!
Λοιπόν θα είσαι αύριο στο συνέδριο; Ελπίζω πως ναι, γιατί θα χαρώ πολύ να τα πούμε κι από κοντά!
Φιλιά

Akamatra είπε...

Πολύ καλή ιδέα και με ξετρελαίνει το σεμεδάκι!!!

Art4life είπε...

απόλυτα πετυχημένη αλλαγή...!!!
μου άρεσε παρα πολύ....το κίτρινο χρώμα δε ...απίστευτα ανοιξιάτικο!!!

alex είπε...

απλο και ομορφο!εξαιρετικη παρουσιαση!

stylencritics είπε...

πολύ χαριτωμένο αποτέλεσμα!!

zina είπε...

πανεξυπνο! πολυ καλη ιδεα :)

Vivika είπε...

Πολύ όμορφο! Σούπερ ανοιξιάτικο και πολύχρωμο!