18 Ιαν 2011

Παλιές εικόνες του Παρισιού

english text

Πριν λίγες μέρες, ψάχνοντας κάτι στην βιβλιοθήκη των γονιών μου, τί χαρά, έπεσα κατά τύχη πάνω σε αυτό το παλιό βιβλίο με φωτογραφίες από τις πιο γνωστές τοποθεσίες και σημεία ενδιαφέροντος του Παρισιού.

 
Πρέπει να είναι περισσότερο από 100 χρόνια παλιό, υπάρχουν πολύ λίγα αυτοκίνητα στους δρόμους του Παρισιού και σε μερικές φωτογραφίες βλέπεις μόνο άμαξες. Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες, αρχικά ασπρόμαυρες και κατόπιν χρωματισμένες με το χέρι (δεν υπήρχαν προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφιών εκείνη την εποχή!). 




Κοιτάζοντας τες νιώθεις ότι η ζωή στο Παρίσι πριν ένα αιώνα, ήταν τέλεια. Ξέρω ότι ο κόσμος πάντα είχε τα προβλήματά του, αλλά βλέποντας αυτές τις κομψές κυρίες και κυρίους να βολτάρουν στους δρόμους αυτής της όμορφης πόλης απολαμβάνοντας την λιακάδα, θέλεις κι εσύ να πας αμέσως μαζί τους. 


 


Είναι μικρά έργα τέχνης, πολύ θα μου άρεσε να τα δω καδραρισμένα στον τοίχο μου, αλλά δεν θα τολμούσα να καταστρέψω το βιβλίο. Η μαμά μου αρνείται να μου το χαρίσει -πόσο αγενές εκ μέρους της- πράγμα που θα με αναγκάσει να καθυστερήσω υπερβολικά την επιστροφή του. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, το αγαπώ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: